Enrollment of groups and subgroups at the same time.

Avatar
  • updated
  • Accepted

Hi 

When a group has subgroups, if the parent group is enrolled in a sprint, the subgroups must be enrolled as well in the same sprint.

Regards

Pinned replies
Avatar
Francisco José Polo González
  • Answer
  • Accepted

EN

Good morning,

We inform you that the Product Owner (learningCloud) confirms that your improvement proposal has been accepted.

Thanks for your collaboration,

Best regards.

Netex Support

ES


Buenos días,

Te informamos que la Product Owner de learningCloud ha confirmado que tu propuesta de mejora ha sido aceptada.

Muchas gracias por tu colaboración, un saludo.

Netex Support

Avatar
Francisco José Polo González
  • Answer
  • Accepted

EN

Good morning,

We inform you that the Product Owner (learningCloud) confirms that your improvement proposal has been accepted.

Thanks for your collaboration,

Best regards.

Netex Support

ES


Buenos días,

Te informamos que la Product Owner de learningCloud ha confirmado que tu propuesta de mejora ha sido aceptada.

Muchas gracias por tu colaboración, un saludo.

Netex Support

Avatar
Sandeep Bobhate
Thank you.
What is the timeline to make this change?

Avatar

EN

Good morning,

First of all, we would like to thank you for your interest in increasing the functionalities or documentation of our platform.

All the questions / requests exposed in these forums, sooner or later have an official answer from support or some expert in the Netex topic. You can distinguish them because they appear as the first answer and are framed in a box that seems to have duplicated the answer. In addition, all of them follow a bilingual Spanish/English scheme to be valid as official documentation of our products.

We answer your questions after having found all the necessary official documentation and they are displayed publicly to avoid the lessons learned in the past where we answered questions in private and these were repeated by several clients or even by different colleagues of the same customer...

We do this because we care about your doubts and we want to join the concepts we give you in our manuals with your questions, but this service is not within the specifications of our service level agreement. For this reason there is no estimated time for a response, we try to be as diligent as possible within our resources.

At Netex we also enjoy seeing how our customers interact with us and each other to create a knowledge base tailored to your needs. We invite you to visit other unanswered threads and forums and do your bit.

Once again, we would like to thank you for your cooperation.

Best regards.

Netex Support

--


ES


Buenos días,


En primer lugar, queremos agradecerte tu interés en aumentar las funcionalidades o la documentación de nuestra plataforma.

Todas las preguntas / peticiones expuestas en estos foros, tarde o temprano tienen una respuesta oficial de soporte o algún experto en el tema de Netex. Los puedes distinguir porque aparecen como primera respuesta y están encuadrados en un cuadro que parece que se ha duplicado la contestación. Además todas siguen un esquema bilingüe español inglés para que sea válido como documentación oficial de nuestros productos.

Respondemos a vuestras preguntas tras haber encontrado toda la documentación oficial necesaria y se exhiben públicas para evitar las lecciones aprendidas en el pasado donde respondíamos preguntas en privado y estás se repetían por parte de varios clientes o incluso por diferentes compañeros del mismo cliente.

Hacemos esto así porque nos importan vuestras dudas y queremos unir los conceptos que os damos en nuestros manuales con vuestras preguntas, pero este servicio no está dentro de las especificaciones de nuestro acuerdo de nivel de servicio. Por esto no hay tiempo estimado para la respuesta, intentamos ser todo lo diligentes posible dentro de nuestros recursos.

En Netex disfrutamos también viendo como nuestros clientes interactúan con nosotros y entre ellos para crear una base de conocimientos adaptada a vuestras necesidades. te invitamos a que visites otros hilos y foros sin respuestas y aportes tu granito de arena.

Una vez más, queremos agradecer tu cooperación.

Saludos cordiales.


Netex Support



 Commenting is disabled